آراد برندینگ
خانه / توری فنس / عرضه مستقیم توری فنس گلستان

عرضه مستقیم توری فنس گلستان

شرکت توری و فنس گلستان با عرضه مستقیم باکیفیت ترین محصولات خود، سعی در جذب مشتریان وفادار و دائمی برای خود دارد. جهت شناخت بهتر محصولات این شرکت تولید کننده انواع توری و فنس، در ادامه با ما همراه باشید.
شرکت توری و فنس گلستان از سال ۱۳۸۵ کار خود را در زمینه تولید انواع توری و فنس با برند گلستان آغاز نموده است. این شرکت تولیدی همواره سعی نموده است با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، عرضه کننده انواع محصولات مرغوب مربوط به توری و فنس باشد.
عرضه مستقیم محصولات این شرکت، از طریق این وب سایت صورت می پذیرد. جهت ثبت سفارش و خرید محصول مورد نظر خود می توانید با مشاوران و متخصصات این وب سایت در تماس باشید.

انواع محصولات شرکت توری و فنس گلستان

این شرکت تولیدی همواره سعی نموده است با نوآروی های لازم، یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و عرضه انواع توری در بازار ایران باشد. تنوع بالای محصولات آن، نشان از توجه به نیازهای مختلف موجود در بازار و سعی در تامین آن می باشد.
از جمله محصولات این شرکت تولیدی عبارتند از:

  • توری حصاری یا فنس
  • توری سنگ یا گابین
  • فنس کلاسیک
  • مش ساختمانی و صنعتی
  • توری بافتی یا پرسی
  • پایه حصاری
  • گریتینگ
  • ورق پانچ

لازم به توضیح است که این شرکت سعی دارد با تولید محصولات جدیدتر، علاوه بر گسترش حضور خود در بازار ایران، سهمی نیز در صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه داشته باشد.
از آنجای که توری ها و فنس ها کاربرد وسیعی در حصار کشی و عملیات مربوط به سرند و حتی عملیات صنعتی دارند، از این رو پیش بینی رشد بازار برای شرکت های در حال توسعه دور از انتظار نمی باشد.

توری فنس گلستان

انواع توری حصاری شرکت گلستان

توری های حصاری این شرکت در دو نوع کلاسیک و زنجیره ای طراحی و تولید می گردد. امکان رنگ بندی های مختلف برای این محصول بسته به نیاز مشتری وجود دارد. از این محصول معمولا جهت حصار کشی بر دور باغات، زمین های ورزشی، مناطق نظامی و فرودگاه ها استفاده می گردد.
منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

مطلب پیشنهادی

قیمت توری حصاری (فنس) بر مبنای متر مربع

قیمت توری حصاری (فنس) بر مبنای متر مربع

قیمت توری حصاری چشمه ۵ قطر ۴ تقریبا ۵٫۵ برابر توری حصاری چشمه ۷ قطر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *