آراد برندینگ
خانه / توری مرغی / خرید توری مرغی گالوانیزه پارس کاوه

خرید توری مرغی گالوانیزه پارس کاوه

شرکت پارس کاوه با تولید انواع توری مرغی گالوانیزه، بخش قابل توجهی از بازار این محصول را در اختیار دارد. جهت آشنایی و خرید این محصول فوق العاده، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
در بین انواع توری های موجود در بازار، یکی از پر مصرف ترین و پر کاربردترین توری های موجود، توری مرغی گالوانیزه می باشد. از این رو شرکت های بسیاری در زمینه تولید و عرضه آن به بازارهای هدف فعالیت می نمایند.
شرکت پارس کاوه نیز با تولید انواع مختلف توری، در تلاش است بخش مهمی از تقاضای این محصول را پاسخگو باشد. کیفیت مناسب محصولات تولیدی این شرکت، آن را به عنوان یکی از رقیبان سرسخت این محصول پرطرفدار برای سایر تولید کنندگان آن مبدل نموده است.
توری مرغی تولید داخل معمولا از مفتول های باکیفیت بالا تولید گردیده است. به همین خاطر این محصولات توان بسیار بالایی در رقابت با محصولات مشابه خارجی دارند. معمولا جنس این نوع توری ها، از گالوانیزه گرم می باشد.

مشخصات توری مرغی گالوانیزه پارس کاوه

علاوه بر کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت، از دیگر مشخصه های آن وزن بالای محصول در مقایسه با محصولات چینی می باشد. دلیل این وزن بالا، استفاده از مفتول های ضخیم تر برای تولید توری مرغی ایرانی می باشد.
انتظار قیمت بالای محصول داخلی نسبت به نوع خارجی آن، به دلیل کیفیت بالاتر و وزن بیشتر (به همان دلیل که در بالا ذکر گردید)، دور از ذهن نمی باشد. البته توجه به این نکته می توان حائض اهمیت باشد که، توری های تولید شرکت پارس کاوه به دلیل کیفیت مناسب برای کارهای با طول عمر بیشتر، مناسب تر می باشد.

توری مرغی گالوانیزه

انواع توری مرغی گالواینزه تولید پارس کاوه

معمولا توری های مرغی گالوانیزه، در انواع مختلفی تولید و عرضه می گردند. بسته به نوع و اندازه چشمه آن می توان این توری ها را در دسته های مختلف ذیل دسته بندی نمود:

  • توری مرغی چشمه ۴/۳
  • توری مرغی چشمه ½
  • توری مرغی چشمه ½ و ۱

شما می توانید بسته به نیاز خود، جهت خرید توری مرغی گالوانیزه، با مشاوران وب سایت ابزارآلات در تماس باشید.

مطلب پیشنهادی

بازار تولید توری مرغی پلاستیکی

بازار تولید توری مرغی پلاستیکی

مراجعه کردن به بازار تولید توری مرغی پلاستیکی به چه شیوه هایی ممکن خواهد بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *