آراد برندینگ
خانه / دسته‌بندی نشده / معرفی انواع توری فولادی

معرفی انواع توری فولادی

توری فلزی از یک ورق یکپارچه تولید شده که بسیاری از خواص یکپارچگی از جمله ضد خوردگی، پارگی، زنگ زدگی، فرسایش و شل شدن گره ها را حفظ می کند. پروسه تولید آن بدون ضایعات بوده و عدم ایجاد ضایعات در پروسه تولید توری مشبک، معرف محصول سبز سازگار با محیط زیست، در مقایسه با سایر محصولات مشابه است.
مقاومت مکانیکی بیشتر نقاط اتصال شکافته شده در مقایسه با نقاط اتصال جوشی و پارانتر های مقاومتی بالاتر نسبت به ورق خام از دیگر ویژگی های آن می باشد.
معمولا بعنوان جدا کننده و با کاربردِ دیوار و فنس و همزمان محافظت از ورود افراد، حیوانات و اجسام ناخواسته با امکان تهویه مناسب هوا مورد استفاده قرار می گیرد.
از دیگر ویژگی های آن، ایجاد نمایی زیبا و کاربردی برای معماری نوین امروزی با ایجاد زوایای مختلف شکست نور و قابلیت پوشش دهی مناسبِ ورق گسترده مشبک در مقایسه با انواع بافته شده و جوشکاری شده و پوشش پذیری بهتر با طول عمر بیشتری به علت یکپارچگیِ زیاد، می باشد.
انواع توری فولادی:

۱- توری جوشی یا مش: این محصولات در چشمه ۵ تا ۴۰ و با مفتول ۲، ۳ ، ۶ و ۸ تولید می شود.
۲-توری حصاری: سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف، ماندگاری و طول عمر زیاد از ویژگی های خاص این توری هاست.
توری گابیون: این توری از ارتفاع ۱ الی ۴ متر و با مفتول ۲-۲٫۵-۳ میلیمتر در چشمه های ۱۰*۸ و ۸*۶ و با توجه به نوع درخواست مشتری تولید می شود.
۳-توری فرنگی: این محصولات با بافت ۶ ضلعی بافته می شوند و طول هر طاقه توری ۲۰ متر بوده و عرض آن با تنوع درخواست مشتری در ابعاد ۱۲۰، ۱۵۰و۱۸۰ سانتیمتر می باشد. چشمه این طوری ها ۴ و ۵ سانتی متر می باشد.
۴-توری پرسی: توری پرسی طبق سفارش با تنوع چشمه (۲ الی ۶٫۵ سانت) و ضخامت مفتول درخواستی در انواع توری پرسی گالوانیزه و توری پرسی آهنی تولید می شود.
این مدل توری که با موج دادن سیم های فلزی تولید می شود به عنوان حصار، فنس، بتون ریز، مش بند، قفس حیوانات، سرند در معادن، کارخانه های زغال سنگ و در ساختمان سازی کاربرد دارد. نوع استیل و گالوانیزه توری پرسی در صنایع غذایی کاربرد دارد که به عنوان مثال برای پودر کردن گوشت و مواد غذایی استفاده می شود.

مطلب پیشنهادی

بازار فروش توری مرغی درجه یک

آیا بازار فروش توری های مرغی درجه یک از بازارهای پرفروش در ایران محسوب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *