آراد برندینگ
خانه / توری پرسی / فروش انواع متنوع توری

فروش انواع متنوع توری

توری حصاری فنس :
این نوع توری به منظور محصور نمودن مراکز نظامی ، باغات ، خانه ها و … ، از مفتول گالوانیزه گرم با قطر مفتول ۲ تا ۷۵/۴ م م ، چشمه ۳ تا ۸ م م ، عرض از ۱ تا ۴ م م ، و رول های بین ۵ تا ۲۵ متر تولید می شود .
توری مرغی :
توری مرغی برای استفاده در صنعت مرغداری ، سوله ، نگهدارنده پشم شیشه برای ایزولاسیون سقف و عایق کاری ، استفاده در دیوارهای سیمانی و کچ کاری ، حصار کشی موقت و … تولید می شود
توری سرندی :
توری های سرندی در دو نوع مفتولی و فولادی در ابعاد استاندارد جهت معادن شن و ماسه و ابعاد های سفارشی جهت کارخانه های آسفالت و دیگر مصارف مشتری تولید می شود .
توری گابیون :
توری گابیون که گاهی به آن توری سنگی گفته می شود، سبدهای سیمی با بافت ۶ ضلعی پر شده از مصالح سنگی است که در زمینه های مختلف عمرانی کاربرد دارد. این سبدها با بهم پیوستن و در کنار هم قرار گرفتن، سازه هایی با ابعاد بزرگ تشکیل می دهند .
مفتول گالوانیزه گرم :
این محصول به صورت کلاف و شاخه از جنس فولاد ST32 با پوشش گالوانیزه گرم از ساختار گالفن که دارای کیفیت بالا مطابق استاندارد جهانی ارائه می شود . و در برابر عوامل جویف رطوبت و … کاملا مقاوم است .
مفتول ساختمانی و صنعتی :
این نوع مفتول برای مصارف انواع توری ها ، صنعت کشاورزی ، ساختمانی و صنعتی تولید می شود . مفتول صنعتی و ساختمانی با سایز ۲ الی ۴ میلیمتر بصورت کلاف و شاخه تولید می گردد.
توری پرسی :
این محصول تولیدشده از مفتول سیاه آهن با آلیاژ ST37 بصورت ۱/۲ متر ارائه می گردد . توری پرسی جهت نرده کشی و در فونداسیون جهت تسریع کار بتن ریزی استفاده می گردد و بصورت ورقه هایی در ابعاد و چشمه های مختلف تولید می شود.
سیم خاردار رشته ای :
سیم خاردار رشته ای از دو رشته مفتول گالوانیزه گرم به هم تابیده شده به عنوان راستا و دو رشته دیگر مفتول گالوانیزه گرم به عنوان خارهای سیم خاردار تشکیل شده است.
سیم خاردار حلقوی :
سیم خاردار حلقوی معمولی از یک رشته مفتول گالوانیزه به قطر ۳ میلیمتر به عنوان محور و دو رشته خار مفتولی گالوانیزه به قطر ۲٫۵ میلیمتر که به دو طرف تابیده شده تشکیل شده است.

مطلب پیشنهادی

بازار تولید توری مرغی پلاستیکی

بازار تولید توری مرغی پلاستیکی

مراجعه کردن به بازار تولید توری مرغی پلاستیکی به چه شیوه هایی ممکن خواهد بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *