آراد برندینگ
خانه / توری پلاستیکی / خرید و فروش انواع توری پلاستیکی

خرید و فروش انواع توری پلاستیکی

این توری تماما تولید داخلی دارد.فروشگاه حافظان سرمایه نماینده مستقیم پخش چندین کارخانه ایرانی تولید کننده این محصول بصورت عمده و خرد می باشد.همچنین فروش بست های کمر بندی پلاستیکی با اندازه های مختلف جزو محصولات ما می باشد.
این توری برای حصار کشی در مناطق مرطوب مانند استخرهاو همچنین دور باغات و غیره استفاده می شود.یکی از مزیت های این طوری رنگهای متنوع آن و اشکال هندسی متفاوت آن است.چشمه های آن به صورت چهار گوش(مربع)و شش گوش(لانه زنبوری)و پنج ضلعی می باشد.طول معمول این توری ۳۰ متر است.این توری در رنگهای سبز-قرمز-زرد-آبی و….تولید می شود. مگر اینکه بنا به درخواست مشتری طول دیگری تولید شود(تولید انبوه).
این توری بر حسب متر مربع فروخته می شود.
عرض ۹۰ سانت:۲۷ متر مربع
عرض ۱۰۰ سانت:۳۰ متر مربع
عرض ۱۲۰ سانت:۳۶ متر مربع
عرض ۱۵۰ سانت:۴۵ متر مربع
عرض ۲ متر:۶۰ متر مربع
چشمه های این توری به اشکال مربع و لانه زنبوری و لوزی می باشد.پر فروش ترین نوع چشمه لانه زنبوری است.
چشمه های این توری در حالت چند وجهی:۲و۴و۶و۱۰و۲۰و۲۵و۳۰ و ۴۰میلیمتر است.
قیمت چشمه های ۴و۶و۱۰ میلیمتر با هم برابر و چشمه های ۲۰و۲۵و۳۰ میلیمتر گران تر است.نکته جالب در این توری ها این است که:

۱-وجود یو وی _ماده مقاوم کننده توری در مقابل آفتاب که باعث نرم شدن توری هم می شود-که ماده ای بسیار گران تر از خود پلاستیک می باشد مقدار آن در تولیدات برندهای مختلف متفاوت است.محصولات برخی کارخانه ها فاقد یو وی و بسیاری از کارخانه ها حاوی یو وی با مقدار خیلی کم است.وجود یو وی یکی از عوامل مهم در طول عمر این توری و در نتیجه قیمت آن می باشد.

۲-هر چه اندازه چشمه توری بزرگتر شود ضخامت یا گوشت توری بیشتر شده و در نیجه وزن و استقامت توری بیشتر و قیمت متر مربع آن نیز زیادتر می شود.
۳-وزن در این توری اهمیت زیادی دارد.این توری ها عمدتا در وزن های سبک و متوسط و سنگین تولید می شود.جالب است بدانید گاها وزن سنگین یک توری تولید شده در کارخانه های متفرقه از وزن سبک تولید شده در کارخانه های خوب کمتر است.

۴ -نوع پلاستیک بکار رفته در تولید توری:کارخانه های معتبر از مواد نو و کارخانجات متفرقه از مواد نو و بازیافتی -مخلوط- استفاده می کنند.وجود مواد ناخالص با عث خشک شدن زودرس توری و ترکیدن و خرد شدن آن در فاصله زمانی کوتاه بویژه در محل بستن آن با بست به داربست می شود.

بیشترین فروش این توری چشمه ۱۰ میل یا یک سانت آن است.

مطلب پیشنهادی

بازار تولید توری مرغی پلاستیکی

بازار تولید توری مرغی پلاستیکی

مراجعه کردن به بازار تولید توری مرغی پلاستیکی به چه شیوه هایی ممکن خواهد بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *