آراد برندینگ
خانه / توری فنس گالوانیزه / خرید بهترین توری فنس گالوانیزه

خرید بهترین توری فنس گالوانیزه

توری حصاری که به توری فنس گالوانیزه نیز مشهور می باشد، یکی از پر کاربردترین توری های موجود در بازار ایران است. خرید بهترین نوع این توری می تواند ضامن کارکرد طولانی مدت آن، حتی برای ۵۰ سال باشد.
توری فنس گالوانیزه که بیشتر با عنوان توری حصاری در صنعت شناخته می شوند، همانطور که از نام آن مشخص است، بیشتر جهت حصار کشی و ایجاد فنس در اطراف محل های مختلف، کاربرد دارد. به دلیل آنکه جنس این نوع توری از گالوانیزه می باشد، دوام بسیار بالایی در مقابل رطوبت و زنگ زدگی دارد. به همین خاطر از این نوع توری در محل هایی که احتمال بارش باران و رطوبت وجود دارد، استفاده فراوان می گردد.
به واقع می توان گفت، خرید یک توری حصاری باکیفیت، می تواند شما را تا مدت ها از خرید توری برای حصارکشی و ایجاد فنس در اطراف محل های مورد نظر خود، بی نیاز نماید. به دلیل گالوانیزه بودن این نوع توری که معمولا به وسیله روکشی از پلاسیتک و یا فلز روی پوشانده می شود، از مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی از خود نشان می دهد.

کاربردهای توری فنس گالوانیزه

عمده کاربرد این نوع توری، همانطور که تا به حال نیز باید فهمیده باشید، جهت حصار کشی در طبیعت و محل هایی است که احتمال وجود رطوبت و بارش باران در آن زیاد است. از این نوع توری ها جهت حصار کشی بر دور زمین فوتبال، فرودگاه ها و مراکز نظامی نیز استفاده می گردد.
همچنین برای قفس حیوانات نیز می توان از این نوع توری استفاده نمود.

توری فنس گالوانیزه

مشخصات توری فنس گالوانیزه

نوع مفتول به کار رفته در این نوع توری از نوع گالوانیزه گرم می باشد. همچنین نوع بافت این توری، به شکل زنجیره ای بوده که دارای چشمه های متفاوت و بنا به درخواست مشتری می باشد. معمولا چشمه های این نوع توری از ۵ سانتیمتر شروع و بنا به درخواست مشتری می تواند بزرگتر نیز باشد.
ارتفاع این نوع توری که در بازار موجود می باشد مابین ۱ متر و ۳٫۹ متر متغییر است. همچنین طول هر رول از این توری، ۱۰ تا ۲۰ متر می باشد.

توری فنس گالوانیزه

منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

مطلب پیشنهادی

پخش توری و فنس مرغی گالوانیزه

پخش توری و فنس مرغی گالوانیزه

از پر کاربردترین توری و فنس که در بازار مورد خرید و فروش قرار میگیرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *