آراد برندینگ
خانه / توری فلزی / تولید و عرضه انواع توری فلزی

تولید و عرضه انواع توری فلزی

توری فلزی در انواع مختلف تولید و به بازار مصرف عرضه می گردد. با توجه به کاربرد گسترده این نوع توری ها، در ادامه به معرفی برخی از انواع و کاربردهای آن در جامعه و صنعت اشاره خواهیم نمود.
عمده کاربرد توری مرغی و فلزی معمولا استفاده جهت حصار کشی به دور مزرعه و یا سایر اماکن می باشد. این نوع توری به علت مقاومت بالا نسبت به انواع پلاستیکی و استیل، از محبوبیت بیشتری در امر حصار کشی برخوردار است. ولی با این وجود، کاربردهای گسترده تری نیز می توان برای این محصول بیان نمود.

انواع توری های فلزی

توری های فلزی معمولا با تنوع بالایی تولید و به بازارهای هدف عرضه می گردد. از انواع این نوع توری ها می توان به توری ۴ گوش، ۶ گوش، فنس و تورسی سرندی اشاره نمود.
جنس توری های فلزی از جنس آهن بوده و بسته به نوع کاربری آن، ضخامت آهن به کار رفته در تولید این محصول می تواند ضخیم تر و یا باریکتر گردد.
شرکت های مختلفی در ایران در امر تولید این محصول فعالیت می نمایند. از آن جمله می توان به شرکت صنایع زرین تور فلز اشاره نمود که با سابقه چندین و چند ساله در این زمینه، یکی از شناخته شده ترین برندهای بازار می باشد. این مجموعه کار تولید توری های فلزی را از اواسط دهه شصت آغاز و تا به امروز با گسترش تولیدات خود، یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات توری کشور را تولید می نماید.
از جمله تولیدات این شرکت، توری شش گوش یا مرغی می باشد که با نام طاووس در سطح بازار شناخته شده است.
علارغم تولید این محصول در داخل کشور، امروزه شاهد واردات این محصول از کشورهای همسایه و همچنین کشورهای اروپایی می باشیم. امید است با تکیه بر توانمندی های داخلی، نه تنها شاهد قطع واردات محصولات مشابه، بلکه صادرات آن نیز به کشورهای همجوار باشیم.
انواع توری فلزی

دلیل استفاده از توری فلزی

از آنجایی که دیوارکشی به دور مزرعه ها به علت مساحت بالای آن، بسیار پر هزینه بوده و اصلا مقرون به صرفه نمی باشد، استفاده از توری فلزی جهت ایجاد حائل در یک چنین مکان هایی می تواند بسیار مفید باشد. سرعت اجرای بالا و هزینه پایین، دو دلیل مهم استفاده از توری فلزی به جای دیوارکشی می باشد.
انواع توری فلزی
در ادامه فیلم مربوط به نحوه تولید توری مرغی را برای شما به نمایش گذاشته ایم.
منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

مطلب پیشنهادی

تولید انواع توری مرغی فلزی

تولید انواع توری مرغی فلزی

تولید انواع توری مرغی فلزی چگونه در صنعت اتفاق می افتد ومشتریان چگونه خواهند توانست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *