آراد برندینگ
خانه / توری مش / قیمت عمده توری مش

قیمت عمده توری مش

توری مش که عمده کاربرد آن در ساختمان سازی و کف می باشد، با قیمت بسیار مناسب از طریق این وب سایت به فروش می رسد. جهت شناخت کاربردهای این نوع توری، در ادامه با ما همراه باشید.
توری مش نوع خاصی از توری می باشد که از شبکه ای فلزی که معمولا از میلگرد آهنی می باشد ساخته می شود. از این توری جهت تولید مش استفاده میگردد. مش به شبکه ای فلزی گفته می شود که در دو طف یک فوم قرار گرفته است.
عمده کاربرد توری مش در ساختمان سازی و به خصوص در کف یا سقف و دیواره ها می باشد. بسته به نوع نیاز می توان از میلگردهایی با شماره های مختلف برای ساختن مش استفاده نمود. معمولا سایز میلگرد یا مفتول استفاده شده برای تولید توری مش، از ۲٫۵ میلیمتر تا ۱۰ میلیمتر متغییر می باشد.
چشمه مورد استفاده در تولید توری مش از نوع مربعی و ضلع هر چشمه از ۵ الی ۳۰ سانتی متر متغییر می باشد. رایج ترین توری مش موجود در بازار معمولا از مفتول ۶ میلیمتری با چشمه ۱۰ در ۱۰ و چشمه ۱۵ در ۱۵ و یا مفتول ۸ میلیمتر با چشمه های ۱۰ در ۱۰ و ۱۵ در ۱۵ می باشد.

کاربردهای توری مش در صنعت

همانطور که در بالا نیز ذکر گردید، عمده کاربرد توری مش در ساختمان سازی و در اجرای کف یا سقف یا دیواره ها می باشد. با این وجود از مش می تواند در احداث پل ها، کانال های آب، بدنه سدهای بتنی، کف سالن های ورزشی و صنعتی نیز استفاده نمود.
توری های مش به سه صورت آجدار، پنلی و فولادی در بازار موجود می باشند.
معمولا در تولید توری مش از آهن سیاه و گالوانیزه استفاده می گردد تا تحمل این توری در مقابل رطوبت و زنگ زدگی افزایش یابد.
قیمت توری مش

قیمت عمده توری مش در بازار

با توجه به اینکه ساختار توری مش از جنس آهن می باشد و قیمت آهن نیز همواره در حال نوسان است، از این رو قیمت ثابتی برای توری مش نمی توان ارائه داد. به واقع قیمت توری مش در زمان خرید فروش و مطابق با آخرین قیمت آهن محاسبه و معامله بر اساس آن صورت می پذیرد.
قیمت توری مش
منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

مطلب پیشنهادی

فروش انواع توری مش الک سازی

توری مش های الک سازی بر حسب چشمه خود دسته بندی می شوند. این توری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *