آراد برندینگ
خانه / توری مرغی / فروش توری مرغی پلاستیکی

فروش توری مرغی پلاستیکی

توری مرغی یکی از پر کاربردترین مدل توری می باشد که در انواع پلاستیکی و فلزی تولید و به فروش می رسد. جهت شناخت کاربردها و همچنین ویژگی های این نوع توری، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
خوشبختانه امروزه شاهد تولید توری های مختلف در داخل کشور می باشیم. با این وجود حضور توری چینی در داخل بازار، رقابتی سنگین را بین توری های تولید داخل و توری های وارداتی به وجود آورده است.
توری مرغی یکی از پر کاربردترین مدل توری می باشد که به طور گسترده ای امکان تولید آن در داخل کشور مهیا می باشد. این توری در جنس های پلاستیکی و فلزی موجود می باشند. این توری در رنگ ها و طرح های مختلف و بسته به نیاز مشتری قابل تولید است.

کاربردهای توری مرغی پلاستیکی

با توجه به جنس پلاستیکی و عدم زنگ زدن آن در مجاورت رطوبت، این نوع محصول کاربرد وسیعی در مناطق مرطوب همچون داخل استخرها و محل هایی که امکان زنگ زدگی توری فلزی زیاد است، دارد. همچنین جهت حصار کشی در اطراف باغات و کاربردهای مشابه دیگر، می توان از توری مرغی پلاستیکی استفاده نمود.

رنگ بندی توری مرغی پلاستیکی

از آنجایی که تنوع رنگ پلاستیک بسیار بالا است، از این رو توری مرغی پلاستیکی نیز در رنگ های مختلف قابل تولید است. بنابراین بسته به نیاز مصرف کننده می توان این محصول را در رنگ بندی های متفاوتی تولید و به بازار عرضه نمود.

توری مرغی پلاستیکی

ابعاد توری مرغی پلاستیکی

فروش این نوع توری بر حسب مترمربع بوده و معمولا طول هر توپ از این نوع توری، ۳۰ متر می باشد. بسته به عرض، مساحت هر توپ آن متغییر می باشد. به عنوان مثال توری با عرض ۱۰۰ سانتی متر، دارای مساحت ۳۰ مترمربع می باشد. حال آنکه توری با عرض ۹۰ سانتی متر، دارای مساحت ۲۷ مترمربعی می باشد.
این توری در عرض های ۹۰، ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۵۰ سانتی متری و یا ۲ متری تولید و طول هر توپ یا بسته از آن ۳۰ متر می باشد.
همچنین طرح این نوع توری می تواند به شکل ۶ وجهی یا ۵ وجهی و یا مربعی تولید گردد.

توری مرغی پلاستیکی

منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

مطلب پیشنهادی

بازار تولید توری مرغی پلاستیکی

بازار تولید توری مرغی پلاستیکی

مراجعه کردن به بازار تولید توری مرغی پلاستیکی به چه شیوه هایی ممکن خواهد بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *