آراد برندینگ
خانه / توری پلاستیکی / فروش اینترنتی توری پلاستیکی ساختمانی

فروش اینترنتی توری پلاستیکی ساختمانی

آیا می دانید توری پلاستیکی ساختمانی چه کاربردی دارد؟ فروش اینترنتی انواع توری پلاستیکی از طریق این وب سایت صورت می پذیرد. جهت آشنایی با انواع توری پلاستیکی و کاربردهای آن با ما همراه باشید.
با بلندتر شدن روز افزون ساختمان های در حال احداث، ایمنی و حفظ جان عابرانی که از محوطه پروژه های ساختمانی عبور می کنند، یکی از دغدغه های اصلی مجریان این طرح های عظیم گردیده است. نیاز به استفاده از موادی که احتمال بروز حادثه بر اثر افتادن اشیا و مصالح ساختمانی را به کلی کاهش دهد، امروزه بیش از پیش خود را نشان می دهد.
دیگر زمان استفاده از پوشش های سنتی مانند گونی و نایلن، برای ایجاد حفاظ در اطراف ساختمان های در حال احداث گذشته است. این مواد علاوه بر ایجاد چشم انداز نامناسب شهری، از مقاومت چندان بالایی در مقابل ریزش مصالح ساختمانی برخوردار نیستند. همچنین این مواد در اثر وزش باد ممکن است پاره شده و ایمنی خود را از دست بدهند.

توری پلاستیکی ساختمانی

معرفی توری پلاستیکی ساختمانی و کاربرد آن

امروزه جهت ایجاد حفاظی مناسب در اطراف ساختمان های در حال احداث، از توری های پلاستیکی ساختمانی که صرفا برای این منظور ساخته شده اند، استفاده می شود. این توری ها با مواد ویژه ای که در مقابل تابش آفتاب، سرما و گرما، دارای مقاومت بالایی هستند ساخته شده اند. این محصول مقاومت بالای در مقابل تغییرات شدید آب و هوایی، از ۵۰ درجه زیر صفر تا ۸۵ درجه بالای صفر را دارا می باشد.
همچنین می توان این نوع توری را در رنگ بندی های مختلف مانند، سبز، آبی، سفید، قرمز و مشکی، بسته به نوع نیاز تولید کرد.

توری پلاستیکی ساختمانی

لازم به توضیح است که به دلیل جنس پلاستیکی این توری ها، می توان از آن در حصارکشی مناطقی که از رطوبت بالایی برخوردار است، مانند استخرها و نواحی شمالی کشور، استفاده نمود.
در این توری ها از مواد یو وی (UV) جهت مقاومت در مقابل تابش آفتاب و نرمی توری استفاده شده است. از آنجایی که این ماده از مواد گران قیمت به شمار می آید، بسته به نوع توری و مرغوبیت آن، میزان به کار رفته در هر یک از آنها متفاوت است.
منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

مطلب پیشنهادی

بازار تولید توری مرغی پلاستیکی

بازار تولید توری مرغی پلاستیکی

مراجعه کردن به بازار تولید توری مرغی پلاستیکی به چه شیوه هایی ممکن خواهد بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *