آراد برندینگ
خانه / توری پرسی لوزی / تولید توری پرسی لوزی

تولید توری پرسی لوزی

آیا با روش تولید توری پرسی لوزی آشنایی دارید؟ آیا می دانید این توری های در چه مواردی کاربرد دارند؟ اگر به دنبال شناخت بهتر این مدل توری ها هستید، در ادامه به معرفی ویژگی ها و کاربردهای آن خواهیم پرداخت.
استفاده از توری های در سطح صنعت و همچنین استفاده های عمومی، بسیار گسترده است. توری ها که معمولا در انواع و شکل های مختلفی تولید می گردند، از کاربردهای متنوعی نیز برخودارند.
یکی از انواع توری ها که به واقع یکی از پرکاربردترین آنها نیز محسوب می گردد، توری پرسی با چشمه های لوزی می باشد. این نوع توری در اندازه های مختلف و در ضخامت های متفاوت بسته به نوع نیاز و کاربرد آن، تولید می گردد.

تولید توری پرسی

روش تولید توری پرسی لوزی

این نوع توری های در جنس های مختلف همچون آهن، آلومینیوم و گالوانیزه و به روش کشش و برش و معمولا در عرض ۱۰۰ سانتی متر تولید می گردد. نام پرسی نشان از عدم بافته شدن آن دارد و همانطور که گفته شده، این طوری از طریق کشش و برش با استفاده از دستگاه های مخصوص تولید می گردد.
امکان ایجاد چشمه های مختلف و ریز و درشت در این روش تولیدی میسر می باشد. این مدل از توری های یکی از متنوع ترین نوع توری های موجود در بازار به حساب می آیند.
ضخامت توری های پرسی لوزی بسته به نوع و ضخامت ورق استفاده شده برای تولید آن، می تواند بسیار ضخیم یا بسیار نازک باشد.

کاربردهای توری پرسی لوزی

این نوع توری ها نیز مانند سایر توری های موجود در بازار، دارای کاربری های وسیعی در سطح صنعت و بخش های دیگر دارد. از استفاده جهت سرند گرفته تا حصار کشی، شبکه های مش، صافی، فونداسیون و بسیار از موارد دیگر، از جمله کاربردهای این نوع توری به شمار می آید.
منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *